ווייד בולדווין עולה לחימום באואקה וזוכה לקבל פנים חמה מאוהדי פנאתינייקוס

"משחק העשור" של פנאתינייקוס: יוון מחכה למכבי תל אביב

אתונה בטירוף לקראת המשחק באואקה שיכריע אם הירוקים או הצהובים ישברו בצורת ויעפילו לפיינל פור • עיתונאים מקומיים מזהירים מאווירה יוצאת דופן שלא נראתה בשני המשחקים הראשונים בסדרה: "פאו נלחמה כל העונה על הביתיות בפלייאוף וזה יכול לשמש לה כמפתח"

הסדרה בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, שחזור של אחת היריבויות הספורטיבית הגדולות של הכדורסל האירופי לדורותיו, הבטיחה לפני הסדרה הרבה וקיימה. ביום שלישי תגיע לסיומה הסדרה המותחת ומלאת היצרים כאשר חניכיו של עודד קטש יתארחו באואקה אצל היוונים למשחק חמישי ומכריע שבסופו מחכה למנצחת הכרטיס הנכסף לפיינל פור היורוליג.

שיטוט קל ברחובות אתונה מבשר על השקט שלפני הסערה. האווירה החגיגית והשקטה באוויר היא בעקבות חג הפסחא הנוצרי שמצוין בימים אלה ביוון, אך עבור האוהדים המקומיים ההתרגשות בשיאה והתכונה מורגשת. עבור אוהדי פנאתיינקוס, כמו גם מכבי תל אביב, קיימים הרעב והרצון לחזור לקדמת הבמה של הכדורסל האירופי לאחר כעשור וההבנה כי 40 דקות בלבד מפרידות בין הקבוצות לבין השלמת המשימה.

בונזי קולסון. אווירה חמה באואקה, צילום: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

"למכבי תל אביב מחכה אווירה חמה ומחשמלת באואקה, כמו שניתן לדמיין במשחקים גדולים באולם הזה, אך הפעם אפילו יותר. יש ציפייה גדולה בקרב אוהדי פנאתיינקוס לקראת המשחק, מאה אלף אוהדים הגישו בקשה להיכנס לרשימת ההמתנה לכרטיסים כאשר כל הכרטיסים למשחק נמכרו בתוך שעות ספורות. הסדרה היא הדבר היחיד שאוהדי פנאתינייקוס מדברים עליו. האוהדים לא יכולים לחכות לשריקת הפתיחה", משתף בשיחה עם "ישראל היום" מאתונה העיתונאי היווני כריסטוס טסאלטס מאתר הכדורסל המקומי "Sportal.Gr.

"לא ניתן להשיג כרטיסים למשחק והאוהדים של פאו רוצים מאוד לשוב עם קבוצה לבמה הגדולה. פנאתינייקוס נלחמה קשה מאוד לאורך העונה על מנת להשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף ואני מאמין שהוא יכול לשמש לה כמפתח במשחק הזה. האנרגיות באואקה ישפיעו על כל מי שיעלה על הפרקט ויחווה את זה".

"כולם כאן חושבים שעבור פנאתינייקוס מדובר במשחק העשור, הקבוצה לא היתה בפיינל פור מאז 2012 ואפשר להרגיש את ההתרגשות של האוהדים לקראת המשחק. האווירה באואקה תהיה יוצאת דופן אפילו בהשוואה לשני המשחקים הראשונים בסדרה", מוסיף העיתונאי היווני תאנוס תסיבוס שמסקר את הירוקים עבור אתר הכדורסל המקומי SDNA.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ארגין עתמאן ושחקני פנאתינייקוס. היוונים יחזרו לפיינל פור אחרי 12 שנה?, צילום: אודי ציטיאט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו