קורין גדעון. צילום: אור גפן

"20 שקל לשעה": קורין גדעון הזמינה מטפלת לחופשה בתאילנד

מגישת הטלוויזיה בעבר ואושיית הרשת בהווה שמבלה בימים אלה בתאילנד בהרכב משפחתי מלא קבעה בייביסיטר לילדיה הקטנים והתחרטה על כך מאוחר יותר • "בשבילנו זה פשוט לא עבד"

קורין גדעון ההריונית פרסמה היום (ראשון) בחשבונה באינסטגרם התייחסות לשאלות רבות שנשאלה בנושא שירות הבייביסיטר בתאילנד. אחרי ששיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם כי  שכרה והתנסתה בשירות כזה על מנת להקל על עצמה במהלך הימים האינטנסיביים עם שני ילדיה הקטנים אלונה ורפאל, היא עדכנה כי החליטה לזנוח את האופציה המפתה שעומדת לרשותה וחשפה את הסיבה לכך.

"שאלתם הרבה על בייביסיטר כי באמת זה זול פה יחסית לארץ (בערך עשרים שקלים לשעה), אז זה ממש מפתה", ציינה גדעון בפתח דבריה שאותם בחרה להביא על רקע תמונה של בתה אלונה  במהלך החופשה. "בכל זאת שניים קטנים והיריון", הסבירה את המורכבות. "אחרי יום הבנו שהאירוע הזה פחות בשבילנו, ושחררנו את הבחורה המהממת שקבענו איתה. נראה לי שזה ממש אינדיבידואלי ובשבילנו זה פשוט פחות עבד. אבל תדעו שיש את האופציה, והיא נגישה", הוסיפה.

צילום מסך אינסטגרם

בסטורי אחר פירטה מדוע החליטה לוותר על שירות המטפלת. "עם כמה שזה אינטנסיבי להיות איתם (למי ששאלה למה לא העליתי סטורי במוצ"ש) זאת בסוף המטרה של החופשה הזאת", הזכירה לעצמה. "משהו באינטימיות שלנו, רק ארבעתנו, זה הקסם. אז גם מרגיעה את מי שמתלבטת שזה ממש אחלה לבד. זה זמן האיכות הכי מזוקק ומחבר שיכול להיות, וזה מה שנשאר בסוף. פשוט צריך לשנות דיסקט", ייעצה.

לפני קצת יותר מחודש הכריזה גדעון קבל עם ורשת חברתית על כך שהיא עתידה להפוך בקרוב לאימא לשלושה, כשפרסמה תמונה משפחתית ובה הציגה בחיוך רחב בטן הריונית. "התחלות חדשות", כתבה מתחת לבשורה המשמחת. "בשעה טובה, ושאלוהים ייתן לי כוח", בירכה ורדה גדעון, אמה של קורין בתגובות לפוסט. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו