אוריאו השיקה טעם חדש וחמוץ - למה הוא מרגיז את הלקוחות?

העוגיות החדשות שגורמות לאנשים להחמיץ פנים, פאי יפני במילוי מפתיע (ופלאפי), המשקה הכי קר בעולם וגם - בושם בשרני חדש שגורם לאנשים להריח כמו פולקע עסיסי • הנה המוצרים הביזריים של השבוע

אוראו חמוץ. צילום: יח"צ

למי קראתם מתוקה?

אוריאו השיקה בארה"ב את הטעם ה"חמוץ על מלא" הראשון שלה - שיתוף פעולה עם סוכריות הגומי המפורסמות Sour Patch Kids. העוגיות הזהובות נושאות טעם חמצמץ ופירותי ברוח הסוכריות, וגם קרם חמוץ שמחוזק בגבישי סוכר צבעוניים - תהינו למה לא שילבו בעוגייה סוכריות אמיתיות, וחבל. שני המותגים נמצאים בבעלות תאגיד המזון הבינלאומי "מונדלז", לכן השת"פ נרקם בקלות. עם זאת מתברר שמעריצי אוריאו בצפון אמריקה דווקא לא מרוצים מהציוות המשונה ורבים מהם - תסלחו לנו - מחמיצים פנים לנוכח המהדורה המיוחדת הזו.

כאמור, הרשתות החברתיות התמלאו בתגובות של צרכנים נרגנים, כאלה שלא התחברו לטעם החדש. בינהם יש שכתבו בתגובה לפרסומים ברשתות: "אפילו לא הייתי נותן אותן לאויב הכי גדול שלי!", או "איכס!". האתר Mass Live, למשל, שמדרג מאז 2014 את כל מהדורות האוריאו החדשות והמיוחדות, העניק לטעם הסוכריות החמוצות את המקום ה-77 והלא כל כך מכובד מתוך 90 טעמים בסך הכל. נראה שיש פה סוג של קונצנזוס: הטעם החמוץ ממש לא נחוץ.

היי, פאי

נכון שלא היינו טסים ליפן רק בשביל לדגום את טעם הפאי החדש של מקדונלד'ס המקומית, אבל בהחלט היינו טועמים אותו אם כבר טסנו ליפן - כי באמת שעוד לא ראינו דבר כזה. מדובר בפאי בטעם פנקייק עם חמאה, סירופ מייפל ושימו לב לזה: מתחת למעטה הקריספי הרגיל של הפאי תמצאו בלילת בצק פנקייק פלאפית אמיתית לגמרי. תוסיפו לזה רוטב מייפל ורוטב חמאה, ותסכימו איתנו שזו הברקה עולמית.

פנקייק בפאי, צילום: יח"צ


הפנק-פאי הוא למעשה רק פריט אחד מתוך סדרה של שלושה קינוחים חדשים ומושחתים של מק' יפן בסגנון רטרו. השניים האחרים הם "פרפה ג'לי קפה" (קצת פחות מפתה, מודים) ו-Float (כוס עם גלידה אמריקנית שרובצת בנחת מעל משקה מוגז) בטעם מלון. אולי בכל זאת נארוז מזוודה.

הקינוחים החדשים, צילום: יח"צ

או דה ברביקיו

לא בדיוק אוכל, אבל מי לא רוצה להריח כמו פולקע עסיסי? זו לא מתיחה - KFC בריטניה השיקה בושם חדש בנינוח העוף המיתולוגי של הרשת. המוצר, שזכה לשם המתחכם KFC No11 (בהשראת הבושם המפורסם של שאנל ו-11 התבלינים הסודיים של העוף, כמובן), מתהדר "בניחוח בלתי נשכח של ברביקיו מגרה חושים", מתגאה בתווים של פחם ועץ מעושן, ולפי התמונה גם אמור לגרום לכם להיות להיט בקרב בני המין השני. ממש Win Win. כ-51 שקלים והבושם הבשרני הזה יכול להיות שלכם. צאו מהשוק.

הבושם של KFC, צילום: יח"צ

ספרייט אנד צ'יל

ספרייט בטעם ליים ודובדבן? חביב, אבל רחוק מלהיות מוזר. ספרייט בטעם ליים ודובדבן עם אפקט קירור שגורם למשקה להרגיש קר יותר ככל שממשיכים ללגום אותו? זה כבר מסקרן - וזה בדיוק מה ש"ספרייט צ'יל" החדש מתיימר להיות.

קר יותר ככל שלוגמים, צילום: יח"צ

אנשי קוקה קולה מבטיחים שמדובר "במשקה הקל הכי קר שאי פעם נוצר" - וזה עוד לפני שמכניסים אותו למקרר. לרוב, משקאות (ומוצרים אחרים כמו מסטיקים למשל) בעלי אפקט קירור מכילים מנתול שמשפיע על העצבים האחראים לתחושת הקור בחלל הפה - ולכן בדרך כלל יש למוצרים האלה טעם של מנטה או נענע. אבל בחברה טוענים שלטעם החדש, שמגיע גם בגרסת זירו נטולת סוכר, אין אפילו רמז למנטה. אכן לא מצאנו מנתול ברשימת הרכיבים שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר