לאחר ירח הדבש: לא הכל ורוד אצל בן אפלק וג'ניפר לופז

סיפור האהבה של זוג השחקנים מתחיל להיכנע לשגרה האפורה, ומקורות מדווחים על בעיות הסתגלות • "התחושה היא שאם הם רוצים להישאר נשואים, שניהם צריכים לעשות כמה התאמות בהתנהגות שלהם"

ג'ניפר לופז ובן אפלק. צילום: רויטרס

סיפור האהבה של בן אפלק וג'ניפר לופז מתחיל להיסדק, כאשר שלב ירח הדבש מסתיים. כבר כמה ימים שהמראה "הקודר" של בן אפלק מושך את תשומת הלב של האינטרנט, בנוסף לדיווחים על בעיות הסתגלות לנישואין.

מקורות המקורבים לזוג מספרים ששלב ירח הדבש הסתיים והוחלף במציאות של חיי הנישואין. "היא רוצה אישור מתמיד ממנו שהיא אהובה ומוערצת", אמר מקורב ל-Life and Style, והדגיש כיצד סיפור האהבה של בן וג'ניפר נכנס לשגרה אפורה. 

ג'ניפר לופז ובן אפלק בימים טובים יותר, צילום: AFP

כזכור, השניים יצאו עוד ב-2002, ביטלו את אירוסיהם והתאחדו שנית שני עשורים לאחר מכן על מנת לתת לסיפור האהבה שלהם הזדמנות שנייה. למרות שסיפור האהבה נשמע כאילו נלקח מהאגדות, נדמה כי לא הכל ורוד.

בימים אלו, אפלק מצלם את סרט ההמשך של "Account" בלוס אנג'לס, כאשר לופז מנהלת את הקריירה שלה בניו יורק. לפי דיווחים של המקורב, בזמן שבן אפלק מרגיש נינוח בתקופת הצילומים לסרט ההמשך של הפרויקט שלו, ג'ניפר לופז לא זוכה לתשומת הלב שהיא רוצה ממנו.

בן אפלק וג'ניפר לופז על השטיח האדום, צילום: רויטרס

חברים קרובים רמזו גם על סדקים שמופיעים בנישואיהם. "התחושה היא שאם הם רוצים להישאר נשואים, שניהם צריכים לעשות כמה התאמות בהתנהגות שלהם", הוסיף המקורב.

לעתים קרובות ניתן לראות את בני הזוג נלכדים במצלמות פפראצי, לפעמים מציגים גילויי חיבה פומביים ופעמים אחרות נראים מרוחקים. כמה דיווחים מצביעים על כך שהסיבה היא הפופולריות של לופז שירדה לאחרונה, ואחרים מאשימים בכך את "הפרצוף האומלל" של בן אפלק. עם זאת, חברים קרובים של בני הזוג מפריכים את הטענות הללו, וקובעים כי לופז אוהבת את המצלמה ואת זמן השטיח האדום, אך אפלק לא מתחבר לזה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר