סרומים שיפתרו בעיות עור וחטיף בוטנים חדש: חדשות הצרכנות

לעור רגיש, לקמטוטים עדינים, לעור שומני ועוד - השוק מוצף בסרומים חדשים שמנסים לענות על הצרכים השונים של המשתמשים • וגם: שמפו מיוחד לילדים התרת קשרים וסדרת בשמים מיוחדת • חדשות הצרכנות

מגוון סרומים. צילום: יח"צ יח"צ חו"ל

כמה סרומים חדשים נכנסו לאחרונה ממש לשוק הטיפוח - כל אחד עונה על צורך אחר בתחום הטיפוח. 

בובי בראון הוציאו סרום שמצטרף לסדרה המפורסמת ויטמין אנריצ'ד, והוא מבטיח להחליק את העור ולסייע בחידושו ולהרוות אותו בלחות. הסרום במרקם החלבי מכיל קומפלקס פירות עם תמציות תפוח ואבטיח בשילוב עם פרחי קקטוס, ניאצנמיד הנלחם בכהויות, חומצה היאלורונית, חומצת שיאה ועוד.

מחיר: 360 שקלים ל-60 מ"ל

סרום בובי בראון ויטמין אנריצ'ד, צילום: יח"צ חו"ל

חברת אסתי לאודר מרחיבה את סדרת Advanced Night Repair עם  ADVANCED NIGHT REPAIR RESCUE SOLUTION -  הסרום מיועד לטיפול יומיומי גם בבוקר, עם פורמולה במרקם נוזלי הנספג במהירות ואידיאלי לעור עדין, מופעלת על ידי 15% תסיסת ביפידוס כהצלה יומית לעור שנראה מגורה, נוטה לאדמומיות או רגיש. לדברי החברה, הסרום מפחית גירוי וסימנים אדומים גם לאחר חשיפה לנזקים חיצוניים - בהם אקלים קשה, מחזק את מחסום העור ומותיר אותו רגוע.

מחיר: 385 שקלים ל-20 מ"ל

אסתי לאודר, סרום נייט ריפייר רסקיו, צילום: יח"צ חו"ל

טונר חדש של PIXI נחת בסופר בסופר-פארם: טונר קלאריטי מאיר המכיל AHAs , נוגדי חמצון ופרוביוטיקה מאזנת., ולדברי החברה הוא עוזר לנקות את העור ולמזער את מראה הנקבוביות. הסרום הנוזלי מתאים לכל סוגי העור, ובמיוחד לעור הנוטה לפצעונים, או לשימוש על אזורי הטי בפנים. הטונר ללא אלכוהול, ורצוי להניח כמה טיפות ממנו על ספוגית, ולהניח בעדינות על הפנים.

מחיר: 89 שקלים ל-250 מ"ל, 49 שקלים ל-100 מ"ל

טונר קלאריטי של פיקסי, צילום: יח"צ
 
 
מותג הטיפוח  SO.KO משיק סרום מועשר באלסטין ובחומצה היאלורונית: THE WORKOUT. הסרום מספק לחות לפנים, מסייע בשיפור וצמצום מראה הקמטים והקמטוטים ומועשר באלסטין המסייע בגמישות העור והענקת מראה מוצק וגמיש. סרום זה מצטרף לסדרת הסרומים הנוספים של המותג: GLOW SERUM - המועשר בחלקיקי זהב 24 קראט וחומצה היאלרונית, ו-TREMELLA MUSHROOM PLUMPING JELLY SERUM - סרום לחות במרקם ג'ל מועשר בפטריית טרמלה - בעלת סגולות ייחודיות לשיפור מראה העור

סרום אלסטין SO.KO, צילום: יח"צ

רשת SACARA מרחיבה את קולקציית הבשמים שלה, ומשיקה סדרת בשמים לנשים בהשראת פריחות, תמציות פרחים וניחוחות מפורסמים. הסדרה ממשיכה את הקיימת תחת שמות המספרים 14-19. ביניהם תוכלו למצוא את מספר 17 - ניחוח מודרני, רענן ומתוחכם, בעל אלגנטיות שובה. מזכיר הליכה על חוף הים היוצר ניחוח רענן, קליל וארומטי, ואת מספר 19 – ריח עצי, פרש ומעט מתקתק. פריחת הילנג ילנג שופכת ללב הניחוח אור מרענן וסוחף, לצד אמבר חושני ועמוק המוסיף לניחוח מתקתקות ורובד עמוק וכהה.

מחיר: 59 שקלים ל-100 מ"ל
בשמים, סקארה, צילום: יח"צ

שמפו הוואי מתרחב עם הוואי KIDS - שמפו ומרכך קידס מתיר קשרים עם פורמולה חדשה. לדברי החברה, השמפו והמרכך מעניקים לשיער מגע של משי ומתירים קשרים, עם תמציות רוזמרין ומנגו השומרות על היגיינת הראש, ושמן משמש השומר על חיוניות וברק טבעי. למראה שיער בריא, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ: 15 שקלים ל-700 מ"ל

שמפו הוואי לילדים, צילום: אלדד שאו

חברת סאפנס משיקה סדרת חטיפים חדשה: AFTER, חטיפי דגנים מצופים בחמאת בוטנים במילוי קרם מתוק. בשלב הראשון יהיו בסדרה שני טעמים: חטיף בוטנים אפוי במילוי קרם נוגט וחטיף בוטנים אפוי במילוי קרם עוגיות בטעם וניל. המרקם קריספי ובפנים קרם מתוק לשילוב של טעמי מתוק ומלוח - מביניהם אהבנו במיוחד את החטיף במילוי קרם נוגט שהיה פריך ומתקתק עם נגיעות מלוחות.

מחיר מומלץ 6 שקלים ל-60 גרם, להשיג ביוחננוף, כוורות של צה"ל ובשוק הפרטי

חטיף AFTER נוגט, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר