"באיזה עולם בן אדם אומר שצריך לקחת לי את הילדים?"

פיינליסטית העונה האחרונה של "האח הגדול", סתיו קצין, נתקלה בפעם הראשונה לדבריה בהערה קשה שנזרקה לעברה פנים אל מול פנים • "אני מגדלת שני ילדים לבד, אני תותחית על"

סתיו קצין. צילום: אור גפן

מאז שיצאה מבית "האח הגדול" סתיו קצין רגילה לחטוף לא מעט חיצי ביקורת ואש מצד גולשים. אמש (רביעי) הרגשות הטעונים שהיא מעוררת במרחב הווירטואלי זלגו גם אל הרחוב, כשפגשה בנהג שהטיח בה הערה מעליבה בקשר לטיפול בילדיה.

אחרי התקרית, כשהיא עוד נתונה בסערת רגשות, קצין פתחה את הטלפון, גוללה את הסיפור מתחילתו ועד סופו בחשבונה באינסטגרם והזדעקה על הקלות שבה מערערים על יכולתה לגדל את שני ילדיה.

"תקשיבו, היה לי עכשיו קטע הזיה שעוד לא קרה לי במציאות", שיתפה קצין. "הוצאתי את הילדה מהחוג שלה, ומישהו בא להיכנס עם הרכב שלו לחניה. הייתי עם הטלפון, והלכתי עם יהלי בחניון. הוא טס על חמישים קמ"ש כאילו זה הכביש של אבא שלו. ואני הלכתי עם הטלפון, ונתתי ליהלי יד. הוא בא להיכנס במהירות לחניה, אז עצרתי, עקפתי אותו והמשכתי כדי להיכנס לרכב. ואז אני עולה לרכב, ופתאום אני שומעת ממנו שהוא יוצא מהרכב ואומר 'צריכה רווחה'".

סתיו קצין והילדים / צילום: אור גפן

"לא מאמי, לא צריכה רווחה", אמרה קצין למצלמה תוך שהיא פונה ישירות לבחור שעלב בה. "הרווחה כבר עוזרת לי שנים, אם אתה לא יודע את זה. זה שאתה נוהג מהר, חמישים ארבעים קמ"ש בחניון של קאנטרי לא הופך אותך לנהג השנה. ההערה המגעילה הזאת ש'צריכה ללכת לרווחה'. כאילו מה?! כי מה?! כי החזקתי ביד אחת את הטלפון וביד השנייה את הילדה ואתה נכנסת לחניה במהירות?", תהתה.

"מי הוא שיבוא ויגיד 'צריכה רווחה'?", המשיכה לכעוס. "באיזה עולם מתוקן בן אדם שכאילו בשביל לקלל את האדם השני אומר שאני צריכה רווחה וצריכים לקחת לי את הילדים? כאילו איפה נשמע דבר כזה? ואז הבחור שחנה לידו, עומד וצוחק. שאלתי 'אני שמעתי נכון? הוא זרק הערה שאני צריכה רווחה?', הוא ענה 'כן'. אמרתי לו 'איזה חי בסטורי'. וואט דה פאק. באיזה עולם אנחנו מקללים אנשים אחרים 'צריכה רווחה' כל דבר 'קחו את הילדים שלה לרווחה'. יאללה, לא הבנתי. 'צריכה רווחה'. מגדלת שני ילדים לבד, תותחית על. מסורה, לא רואה אף אחד ממטר", פרגנה לעצמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר