הנסיכה קייט מידלטון. צילום: Getty Images

בהשראת קייט מידלטון: הגוון של ארמון המלוכה אצלכם בסלון

מאריחים לריצוף ועד תרמוס מעוצב - כל הדרכים להכניס את הגוון המלכותי אל חללי הבית

בעוד הנסיכה הבריטית קייט מידלטון מתמודדת עם מחלת הסרטן, לנו נותר רק לכוון אליה את כל האנרגיות האפשריות ולשלוח לה אותן עם המון כוונה להחלמה מלאה ומהירה.

הסטייל של קייט מידלטון מאופק, אצילי ומשמש מקור השראה להרבה פאשניסטיות. אחד הגוונים האהובים על הנסיכה הוא כחול רויאל - גוון כחול מלכותי, שמזוהה עמה ובולט על פני שאר הגוונים במלתחה שלה.

קייט מידלטון בכחול רויאל / צילום: רוירטס

הגוון נקשר לבתי מלוכה באופן כללי והוא מייצג בנוסף חיבור לשקט פנימי ורגיעה, שביננו זה חלק ניכר ממה שצריך כדי לעבור משברים פיזים-רפואיים. בחרנו ללקט את הפריטים לעיצוב הבית בגוון המלכותי ולייצר בכך ים של רוגע ושלווה, עם ניצוץ מלכותי אצילי, בדיוק כמו שקייט עושה כשהיא בוחרת בחליפת כחול רויאל.

אריחי MUTINA, בלעדי ב-MODY / יח"צ

אם ניכנס פנימה אל חללי הבית, אז כדאי לגדת שהכחול רויאל יכול להכניס אליו מנות גדושות של סטייל. הצבע הזה הוא צבע עמוק, אצילי, בעל ארשת מאופקת. הוא לא צבע שמשתלט, אבל הנוכחות שלו משמעותית מאוד. אם אתם בעניין של שילוב בקטנה תוכלו לעשות זאת באמצעות כריות נוי, כיסאות אוכל או כלי מטבח.

כיסא כחול רויאל בטון עמוק במיוחד, זגה מיקס / צילום: סטודיו זגה

קיר כוח בחלל הרחצה, אריחי MUTINA, בלעדי ב-MODY, צילום: יח"צ

מטבח כחול רויאל, עיצוב: מירב סוואד / צילום: בן רוטשטיין, באדיבות אלפינה תאורה

תנור אפייה כחול רויאל, ניגא שף FOR HOME, צילום: יח"צ

אם בא לכם לייצר מסר נוכח יותר – ניתן לצבוע קיר כוח בגוון או לקבוע טפט. ואם אם בעניין של ללכת על כל הקופה, אז שימוש באריחים לריצוף וחיפוי יעשה את העבודה וגם בקולקציות המטבחים תוכלו למצוא מטבחי כחול רויאל, שיהיו סוג של הצגה בפני עצמם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו