דניאל גרינברג חושפת: "חטפתי כוויות ממוצר שפרסמתי"

על רקע סערת הקרם שמכרה אדל בספלוב וגרם לכוויות כביכול בעור פניה של יוצאת "האח הגדול" עומר קינן, הדוגמנית ובת זוגו של איל גולן חשפה כי גם היא בעברה פרסמה מוצר שגרם לה לכאורה לכוויות בפנים • "נעלמתי והפסקתי לענות לגולשות"

דניאל גרינברג מטילה פצצה

לאחר סערת הקרם שמכרה אדל בספלוב וגרם לכוויות כביכול בעור פניה של יוצאת "האח הגדול" עומר קינן - שמצידה פרסמה על כך ברשת החברתית ויצאה נגד המשפיענית, כעת מגיע תורה של דניאל גרינברג לשתף בתקרית דומה. גרינברג פתחה היום (חמישי) את המצלמה וסיפרה באומץ על שימוש במוצר שפרסמה בעבר במסגרת שיתוף פעולה מסחרי, שגרם לה לכאורה לכוויות בפנים. בסרטון שהעלתה לחשבונה באינסטגרם סיפרה על הדרמה והפגיעה שחוותה, שיבצה תמונה של הכוויה שנוצרה וגם התכתבות שערכה עם הסוכנת שלה.

דניאל גרינברג, צילום: ניר פקין

"האמינות מבחינתי מולכן היא מעל לכל. לעולם לא אתן לפרנסה שלי לזרום אליי כשהיא לא מבורכת. אם זאת לא שליחות של הפצת מוצר שיכול להועיל ולתת מענה חיובי עבורך - זה לא שווה כלום", כתבה גרינברג בטקסט שצרפה על גבי הסרטון שהעלתה מרכבה ובו סיפרה על המקרה. "אני יודעת שאתן סומכות עליי. אני גם אשתף אתכן שלפני שנה ומשהו הייתה לי פעם אחת שפרסמתי מוצר, איזשהו מוצר לייזר, אני לא אכנס לשמות ועניינים, וזאת באמת הייתה פעם אחת שפרסמתי אותו.

דניאל גרינברג, צילום: ניר פקין

"הרבה כתבו לי 'תשמרי בהיילייטס', 'אני רוצה לרכוש', ופשוט נעלמתי והפסקתי גם לענות וגם לפרסם. הסיבה לזה היא שאני אישית חטפתי שלוש כוויות כאן באזור הזה", אמרה והצביעה גרינברג על האזור שמעל השפה העליונה. "שלחתי לסוכנת שלי 'שומעת, אני לא מעוניינת לקחת חלק בדבר הזה. אם אני אכלתי את הכוויות האלה, אז אני שמחה שזו אני ולא אחת העוקבות שלי וכאילו ביי שלום תודה".

דניאל גרינברג, צילום: ניר פקין

לאותו סרטון צרפה גרינברג, כאמור, גם תמונה של הכוויות בפניה וגם צילום מסך של שיחה בווטסאפ שערכה עם הסוכנת שלה. "מכשיר הלייזר עשה לי כוויות", כתבה גרינברג לסוכנת. "אני יורדת מזה, שלא ישלמו לי מבחינתי. עדיף לי שקט נפשי. יש לי עכשיו בשלוש הנקודות של הכוויות שלוש נקודות לבנות כמו של צלקת שנשארה. זה כוויות בפנים, זה לא צחוק. אין משהו יותר חשוב ורגיש מהפנים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר