"ברברים": גל רובין מתייחסת למתקפה על הקשר הרומנטי עם בן הזוג הערבי

כוכבת "הישרדות", שנמצאת בתקופה האחרונה תחת מתקפה בעקבות הקשר הזוגי עם כוכב "בואו לאכול איתי" מחמוד (מודי) צפורי, נשברה אל מול המצלמה • "מי אתם שתשפטו?"

גל רובין נגד המתקפות

זה כבר זמן מה שגל רובין נמצאת תחת מתקפה של גולשים בעקבות פרסום הזוגיות החדשה שלה עם מחמוד (מודי) צפורי, שהשתתף ב"בואו לאכול איתי". אחרי שספגה במשך ימים שלמים וארוכים קיתונות של ביקורת והכפשות, היא פתחה היום (רביעי) את המצלמה ודיברה מדם ליבה על החיצים שנשלחים לעברה.

"תדעו לכם שעד היום התגובות די עברו לידי. אני לא מתעסקת עם אנשים שהם תת רמה וטיפשים, אבל יש דברים שלא כותבים ולא אומרים ואם אין לך משהו טוב לומר - סתום את הפה ואל תדון אף אחד עד שתגיע למקומו", אמרה רובין בעיניים דומעות. "הרי מי אתם שתשפטו מישהו? איפה אתם בעבודת המידות שלכם? מאיפה אתם יודעים מה המסלול של כל בן אדם?", שאלה.

גל רובין, צילום: מיכה לובטון

"חוץ מזה שזה לא הקהל שלי. אני לא מכוונת לקהל שהוא ברברי וצ'חצ'וחי, שלא יודע לשלוט על הפה שלו, שיורק אש ומזלזל באנשים. אני מכוונת לקהל שהוא מכבד כל אדם באשר הוא. שלא משנה מה צבע העור שלו ולא משנה מאיפה הוא מגיע, פשוט מה שמשנה זו עבודת המידות שלו והאופי שלו" הוסיפה בקול שבור. "מה שהכי קורע פה שכל אותם מלרלרים מכירים אותי. מכירים אותי מ'הישרדות'. הם יודעים עם איזה בן אדם יש להם עסק. אני לא טיפשה, אני בן אדם מאוד אינטליגנטי, מאוד חכם. אני בן אדם של אפס מילים, רק מעשים. קצת לתת לי קרדיט על הבחירות שלי", ביקשה. "אני חיים שלמים הובלתי לבד. התגרשתי בכוחות עצמי, יצאתי בשאלה בכוחות עצמי, וגם שם לרלרו עליי וגם שם לעגו לי והצביעו עליי. ותמיד הייתי שנויה במחלוקת. אני פשוט לא עדר, אבל אני אחלה של בן אדם.

מודי צפורי ב"בואו לאכול איתי", צילום: ללא קרדיט

"אני בן אדם טוב שלא מתנשא מעל אף אחד, שלא שם את עצמו בעליונות מעל אף אחד. פשוט תלמדו לשמור לעצמכם את הדעות המטומטמות שלכם. פה סיימתי לתת במה לכל האנשים הטמבלים שיושבים מאחורי מקלדות וממורמרים מעצמם עם החיים הלא מסופקים שלהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר